Weer terug in Myanmar <3 - Reisverslag uit Bugon, Myanmar van Lizette en Maud Remy en Straten - WaarBenJij.nu Weer terug in Myanmar <3 - Reisverslag uit Bugon, Myanmar van Lizette en Maud Remy en Straten - WaarBenJij.nu

Weer terug in Myanmar <3

Blijf op de hoogte en volg Lizette en Maud

10 Februari 2017 | Myanmar, Bugon

Ohhh wat heb ik Myanmar gemist! Weer aangekomen in 19th street begint het te kriebelen. Overal motorbikes, oude tractoren en pick up trucks met mensen die in, op en zelfs achter de pick up aan een touw hangen.

Aangekomen bij de school zijn de kinderen zo blij om ons te zien. Het is gewoon niet te omschrijven hoe happy de mensen hier zijn. We zijn meteen gestart met de musical en wauw!!' Wat ben ik trots op ze! Ze bestuderen de tekst van de liedjes en van het spel zo goed! De tweede dag dat we musicalles hadden, gingen de kinderen helemaal los met zingen en kon ik zelfs al dansjes met ze instuderen. Eigenlijk wil ik lekker genieten en niet te veel schrijven. Dus bij deze stop ik voorlopig met het schrijven van mijn blogs in Myanmar. Tot snel weer!