Weer terug in Myanmar <3 - Reisverslag uit Bugon, Myanmar van Lizette en Maud Remy en Straten - WaarBenJij.nu Weer terug in Myanmar <3 - Reisverslag uit Bugon, Myanmar van Lizette en Maud Remy en Straten - WaarBenJij.nu

Weer terug in Myanmar <3

Blijf op de hoogte en volg Lizette en Maud

10 Februari 2017 | Myanmar, Bugon

Ohhh wat heb ik Myanmar gemist! Weer aangekomen in 19th street begint het te kriebelen. Overal motorbikes, oude tractoren en pick up trucks met mensen die in, op en zelfs achter de pick up aan een touw hangen.

Aangekomen bij de school zijn de kinderen zo blij om ons te zien. Het is gewoon niet te omschrijven hoe happy de mensen hier zijn. We zijn meteen gestart met de musical en wauw!!' Wat ben ik trots op ze! Ze bestuderen de tekst van de liedjes en van het spel zo goed! De tweede dag dat we musicalles hadden, gingen de kinderen helemaal los met zingen en kon ik zelfs al dansjes met ze instuderen. Eigenlijk wil ik lekker genieten en niet te veel schrijven. Dus bij deze stop ik voorlopig met het schrijven van mijn blogs in Myanmar. Tot snel weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Myanmar, Bugon

Vertrek 1 februari

Meer informatie volgt :D

Recente Reisverslagen:

05 April 2017

We survive

28 Maart 2017

Nog meer wachten

23 Maart 2017

Ter land, ter zee in de lucht

14 Maart 2017

De langste busrit ooit

10 Maart 2017

Het Aziatische uurtje
Lizette en Maud

Hier kun je onze reisverslagen lezen<3

Actief sinds 06 Jan. 2017
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 8175

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 21 April 2017

Vertrek 1 februari

Landen bezocht: