Daar zijn we dan! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lizette en Maud Remy en Straten - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lizette en Maud Remy en Straten - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan!

Door: Maud

Blijf op de hoogte en volg Lizette en Maud

02 Februari 2017 | Thailand, Bangkok

Voor vrijwel de eerste keer in mijn leven voelde ik me goed voorbereid. Liters zonnebrand, diareeremmers, wandelschoenen, en o ja, de e-reader niet vergeten, onmisbaar op reis. Na een prima, lange vlucht naar Hongkong maakten we soepel de overstap op het vliegtuig naar Bangkok. Eenmaal in dit laatste vliegtuig, hebben we het over de soepele reis. Ineens krijg ik zo'n kriebelgevoel in mijn buik, die kriebels die je krijgt als je ineens te binnen schiet wat je zonet bent vergeten: mijn e-reader ligt nog in het andere vliegtuig. En terwijl ik me dat realiseerde, stegen we net op, op weg naar Bangkok... In Bangkok zijn we naar een kantoor van de vliegvaartmaatschappij geweest en ze zijn nog steeds bezig met contact leggen met Hongkong, maar goed we houden de moed erin dat hij weer terugkomt.
Door dit gebeuren was het even lastig om te aarden eenmaal op de grond aangekomen. Toch heb ik al genoten van de eerste indrukken. Wat een wereld van verschil. Lizette is naast mijn gids, ook mijn wandelende woordenboek, hartstikke fijn. Daarnaast is ze een kei in het boeken van een goede Guesthouse, want wat zitten we goed de komende 4 dagen. Hierna vliegen we naar Myanmar voor een maand.
Jullie zien, de dag hier is nog niet eens ten einde en er is al zoveel te vertellen. Bekijk ook even de eerste foto's voor alvast een sfeerimpressie. Ik weet zeker dat we veel gaan genieten van de dingen die nog komen gaan!

  • 04 Februari 2017 - 16:20

    Gerna:

    Fijn dat de reis zo goed verlopen is, wel vreselijk balen natuurlijk van je e-reader. Hopelijk krijg je hem weer in je bezit. Dan toch maar een eigen boek gaan schrijven. Liefs Gerna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Vertrek 1 februari

Meer informatie volgt :D

Recente Reisverslagen:

05 April 2017

We survive

28 Maart 2017

Nog meer wachten

23 Maart 2017

Ter land, ter zee in de lucht

14 Maart 2017

De langste busrit ooit

10 Maart 2017

Het Aziatische uurtje
Lizette en Maud

Hier kun je onze reisverslagen lezen<3

Actief sinds 06 Jan. 2017
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 8184

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 21 April 2017

Vertrek 1 februari

Landen bezocht: